Jullunch Uppsala Norra tillsammans med Uppsala Carolina

torsdag 14 december 2023 11:30-13:00, Borgen Restaurang och Festsalar, Orphei Drängars Plats 1, 75311 Uppsala, Sverige

Uppsala Norra Rotaryklubb tillsammans med Uppsala Carolina Rotaryklubb hälsar alla medlemmar värmt välkomna till årets julbord som går av stapeln torsdagen den 14 december klockan 11.30 på Borgen i Uppsala, Orphie Drängars Plats 1.

Vi kommer att bli serverade tre tallrikar med julbordets läckerheter. En kall, en varm och en desserttallrik! Efter maten serveras kaffe. Alkoholhaltiga drycker tillkommer efter eget önskemål och egen plånbok. Julmust, lättöl och Ramlösa ingår.

Robert Sund underhåller vid pianot och spelar julmusik för oss.

Kontaktuppgift för anmälan:

Anmälan görs till Helena Boström senast torsdagen den 7 december. Meddela även ev. allergier i samband med anmälan.

Pris: 300:- betalas på plats vid ankomst!

E-post: familjen.bostrom@live.se

Tel: 070-595 86 59

Varm välkomna att fira in juletiden med oss!

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat